Skjern BykirkeBørnekirke (3 år – 3.kl)

Børnekirke (3 år – 3.kl)

Det kan godt være svært at sidde stille en hel gudstjeneste når man er 5 år. Derfor har vi lavet et alternativ til gudstjenesten for dem der er 3 til 9 år (til og med 3. klasse). Vi kalder det børnekirke, og der er ledere og hjælpere der følges med børnene til nogen lokaler, hvor der er undervisning, leg og hygge med børnene. Da der plejer at være mange børn til børnekirke, er de delt op i tre grupper med hvert deres program. Forældre er velkommen til at følges med børnene, men behøves ikke.

Børnekirken er en del af Danmarks folkekirkelige Søndagsskoler, og hvis du kommer regelmæssigt i børnekirken opfordrer vi derfor jer forældre til at melde deres børn ind i søndagsskolerne. Det koster 150 kr om året i kontingent pr. barn.