Skjern BykirkeHvem er vi?Netværk

Netværk

En del af et større netværk

Selvom vi er en frimenighed uden for folkekirken er vi stadig en del af flere større netværk af menigheder i Danmark.

Evangelisk Luthersk Netværk (ELN)

ELN’s menighedsnetværk er et netværk af luthserke sogne-, valg- og frimenigheder i Danmark, som tilslutter sig Odenseerklæringen, og som kæmper for bibeltroskab i dansk kirkeliv. Gennem ELN har menigheden en ekstern vejleder, Niels Jørn Fogh, præst i Lindehøj Kirke i Herlev.

Netværk for Missionale Menigheder (NMM)

NMM er et netværk af menigheder, der brændende ønsker at se levende menigheder i Danmark, som elsker Jesus og som lever i mission. Det gør vi ved at inspirere og opmuntre hinanden gennem samtaler, undervisning og konferencer. NMM er også en inspiration i forhold til en drøm om at plante nye menigheder, for at nå længere ud med evangeliet i Danmark.