Skjern BykirkeSmåbørn (0 – 3 år)

Småbørn (0 – 3 år)

For forældre med børn under 3 år er der under gudstjenesten mulighed for at gå ind i børnerummet ved indgangen til kirkesalen. Vi anbefaler det især under prædikenen. Der er mulighed for at høre prædikenen i rummet.

[hr]

Legestuen

Legestuen er for alle børn under skolealderen, der ifølge med en voksen gerne vil mødes med andre børn og voksne. Har du børn i denne alder, er hjemmegående, eller en gang imellem har fri tirsdag formiddag, er du meget velkommen til hyggeligt samvær med os.

Vi mødes i Vi mødes i Skjern Bykirkes lokaler hver tirsdag fra kl. 10.00 – 12.20, og slutter med at spise sammen. Medbring selv madpakke.

Formålet med legestuen er at give det enkelte barn nogle gode oplevelser i samvær med andre børn i forbindelse med fri leg og aktiviteter.

Vil du gerne vide mere, kan følgende kontaktes:
Mary Madsen maryw37@hotmail.com tlf: 61 27 29 67