Skjern BykirkePå opdagelse i Bibelen

Pris: Gratis

Efteråret 2023

Dato: 25.10 2023

Turen går til syndefaldet – en guidet tur gennem 1 Mosebog kap 3. Det handler om at forstå virkeligheden og den verden vi lever i lige nu.

Guide: Jens Bruun Kofoed, professor på Dansk Bibel Institut, har livet igennem undervist kristne i forståelsen af Det gamle Testamente.

Dato: 8/11

Brevene fra Jesus, del 1 – en guidet tur gennem Johannes Åbenbaring kap. 2-3. Det handler om at lytte til Jesu formaningsord til sin menighed.

Guide: Jens Lomborg, præst i Skjern Bykirke.

Dato: 22/11

Brevene fra Jesus, del 2 – en guidet tur gennem Johannes Åbenbaring kap. 2-3. Det handler om at lytte til Jesu formaningsord til sin menighed.

Guide: Jens Lomborg, præst i Skjern Bykirke.

Foråret 2024

Dato: onsdag 28. februar 2024, kl. 19.30

På opdagelse i Helligåndens gaver – en guidet tur gennem 1 Kor 12-14

Guide: Morten Rugager Kristensen, præst i Skjern Bykirke, er optaget af Det nye Testamentes tale om nådegaverne, og hvordan vi opdager dem og lever med hinandens åndsgaver i menigheden.

Dato: 6. marts 2024, kl. 19.30

På opdagelse i Helligåndens kraft – hvad siger Bibelen?

Guide: Sprint Korsholm Poulsen, bibelunderviser og præst, har i mange år brændt for at kristne må forstå og fange Helligåndens livsforvandlende kraft.

Dato: 13. marts 2024, , kl. 19.30

Fra opdagelse til praksis – mulighed for at tage en nådegavetest

• opsamling på fastetidens undervisning, med afsluttende samtale om det, vi har lært.

Guide: Morten Rugager Kristensen, præst i Skjern Bykirke,

FÆLLESSKABER