Kaos

KAOS

KAOS er et fællesskab for børnefamilier i Skjern Bykirke

Med fællesskabet ønsker vi for børn og voksne
– at styrke fællesskabet i kirken
– at give mulighed for at etablere nye bekendtskaber og gode venskaber, så det kan være godt og trygt at komme til gudstjeneste.
– at skabe et fortroligt forum, hvor vi kan dele erfaringer, oplevelser og hvad der ellers fylder med hinanden.

Vi vil mødes den første søndag i hver måned til rundstykker inden gudstjeneste kl 9.15-10.15 i kirkens foryer. Der vil være mulighed for at købe rundstykker med pålæg, kaffe, te og saftevand for et mindre beløb pr. person., og ellers vil der være plads til fri leg for børnene og snak til de voksne.

Fællesskabet er især rettet til børnefamilier, som har børn under skolealderen. Ældre søskende er selvfølgelig meget velkomne.

Vi glæder os meget til at se jer, og vi tror, at Gud ønsker at styrke os børnefamilier gennem fællesskab med hinanden, store som små, I hans nærvær.
Vi glæder os til at  være sammen med jer.

Vi er et åbent fællesskab, så:
Alle er velkomne!

Der er ikke flere KAOS events i kalenderen pt.

Har du spørgsmål?

Birgitte Bork Hansen