Skjern BykirkeHvem er vi?Hvad kan vi tilbyde dig?
Hvad kan vi tilbyde dig?

Vi tilbyder dig

I Skjern Bykirke har vi en lang række tilbud, som du kan benytte dig af…

Fællesskab

Kom og vær med i vores fællesskab! Uanset hvem du er, og hvordan dit liv ser ud, så er der plads til dig her. I det store fællesskab mødes vi til gudstjeneste om søndagen, men der sker noget i kirken mange dage om ugen. Se i kalenderen, hvad du ikke må gå glip af og gå på opdagelse i de mange muligheder for fællesskab, som er beskrevet her – både for børn, familier, voksne og musik-glade!

Brug kirken

Tag fat i os, når du har brug for kirken – kontakt os her
Måske har du brug for information i forbindelse med dåb, konfirmation, bryllup eller begravelse? Måske vil du gerne have en samtale med en præst? Måske ønsker du forbøn eller sygesalving

Det hele er muligt, så kontakt os endelig.

Ressourcer

Hør en prædiken, præcis når det passer dig.
Læs præsternes syn på aktuelle problemstillinger på deres blog.
Deltag i ledersamlinger, med fokus på sparring, udrustning, selvledelse og trivsel.
Vær sikker på ikke at gå glip af noget ved at abonnere på vores månedlige nyhedsbrev.
Find brugbare redskaber, fx til ledere af smågrupper.
Læs om kirkens sponsorer, som er en stor ressource for os.

Aktiviteter

Der afholdes relevante arrangementer og spændende aktiviteter i kirken, så skynd dig forbi kalenderen, så du er sikker på, du ikke går glip af noget.

FÆLLESSKABER

Mød vores fællesskaber