Forbøn

Skal vi bede for dig?

Bibelen opfordrer os til at bede for hinanden, og det må vi alle sammen frimodigt gøre! I kirken har vi desuden en forbønsgruppe, som står til rådighed for enhver, der ønsker det.

Forbøn – måske kombineret med sygesalving?

• Måske har du en konkret bekymring, en sygdom eller andet i dit liv, som du ønsker forbøn for?
  • Måske har du overvejet at blive salvet i forbindelse med sygdom?
  • Hvis du ønsker det, vil 2 forbedere (eller en præst og en forbeder) mødes med dig. Her vil vi sammen læse lidt fra Bibelen, lytte til hvad du ønsker, der skal bedes for, og herefter bede for dig. Hvis du er interesseret, kan du skrive på: boen@skjernbykirke.dk.

To øvrige muligheder

• Skriv i en mail, hvad du ønsker forbøn for, så vil forbønsgruppen bede for dig/det i den kommende uge. Send en mail til: boen@skjernbykirke.dk
  • Kontakt en præst hvis du ønsker, at vi som samlet menighed skal bede for et bestemt emne.