Skjern BykirkeFamilienetværk

Familienetværk

Blå Kors Familienetværk Skjern

Familienetværket er et fællesskab for jer, som ikke har så mange relationer i byen. Vi mødes hver anden uge til snak, aftensmad, hygge og aktiviteter.

Vi er et fællesskab for jer, der ikke har så mange relationer i byen, og som oplever, at livet og hverdagen kan vokse jer over hovedet. Vi mødes hver anden torsdag til snak, aftensmad, hygge og aktiviteter. I kirkens kalender kan du altid se, hvornår Familienetværket mødes næste gang.

Vi skaber et frirum, hvor:

• Døren står på vid gab, og I er velkomne præcis, som I er!
  • Aftensmaden er forberedt, og vi spiser og hygger os sammen.
  • Der altid er nogle at snakke med, om hvad der fylder i dit og din families liv.
  • Du møder andre, som er i situationer, der ligner din, og både du og dine børn kan få nye venner.
  • Sjove og spændende aktiviteter er planlagt for både børn, unge og voksne.
  • Rådgivning om forskellige ting er muligt at få.
  • Du måske kan få en ny frisk vinkel at se din tilværelse fra?
  • Alt er gratis!

I Familienetværket vokser løsninger ofte frem af sig selv, fordi vi hjælper hinanden på kryds og tværs, og vores erfaring er, at det kan være befriende at sætte ord på sine udfordringer. Det giver ofte mere livsmod, når man deler, og vi tror på, at håb og fællesskab forandrer liv!

Hvis du vil høre mere, må du altid kontakte Anne Mette Bjerg, som er ansvarlig for Familienetværket. Vi glæder os til at byde jer velkommen i vores fællesskab! Familienetværket er et partnerskab mellem Blå Kors Danmark og Skjern Bykirke.