Skjern BykirkeSommercamp X

Sommercamp X

Vi har tidligere været op mod 80 afsted fra Skjern Bykirke, og vi håber at samle en god, ferieklar flok igen I år!! Alle er hjertelig velkommen!

Igen i år er der dækket op til ferie, frirum, fællesskab og forkyndelse i begyndelsen af sommerferien (5.-10. juli) på Gammelbro Camping ved Årøsund. Og endnu engang vil vi mødes fra forskellige menigheder over hele landet for at være sammen og lære nye at kende og blive opmuntret over at være kristne.

Sommercamp er FERIE, og der vil være mulighed to daglige samlinger  – læs mere og tilmeld dig her: https://www.kbhkirken.dk/sc21

Tilmeldingsfristen er 1. juni!

Tilmelding sker via ovenstående link, og samtidig bedes I sende en mail til Morten Rugager på morten@skjernbykirke.dk, om at I vil med!

Han vil så stå for booking/fordeling af campingpladserne, så alle fra Skjern, der ønsker det, kan komme til at bo i nærheden af hinanden.

Bemærk: Ønsker du at bo i hytte, skal du dog selv kontakte Gammelbro Camping. Der er begrænsede antal hytter.

I starten af juni vil alle tilmeldte få yderligere information, bla. hvilket pladsnummer man skal bo på.

Se mere om Gammelbro Camping her: www.gammelbro.dk

Se det trykte program nedenfor: