Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Generalforsamling 2024

17. marts -13:00 - 15:30

Hej alle medlemmer i Skjern Bykirke!

Gennem de sidste 2000 år har Guds kirke på jorden løbende kæmpet med at forstå og udleve, hvordan vi bedst kan vokse i tro og sprede budskabet om Jesus til frelse for mennesker. Det gælder også os her hvor vi er sat i Skjern og omegn. Og for at sætte fælles kurs og retning, holder vi derfor hvert år en generalforsamling.
Bemærk at i år prøver vi at afholde generalforsamlingen på en søndag efter gudstjeneste (og kirkefrokost), nemlig 17. marts kl. 13.00-15.10. En generalforsamling er menighedens øverste myndighed. Her kan vi sammen sætte kursen for hvordan vi gerne vil leve og virke som kirke i Skjern og omegn.
Der vil pga. tidspunktet søndag over middag være nogle voksne/unge, som vil hygge sammen med de mindre børn (fra 3 år til 3. klasse-agtigt) mens vi andre har generalforsamling, så vi håber at mange af jer unge familier også vil finde det lettere at komme afsted til.

Dato:
17. marts