Skjern BykirkeRessourcer til dig

Ressourcer til dig

I Skjern Bykirke ønsker vi at dele viden og ressourcer, når det er muligt. Fordi vi generøst og gavmildt ønsker at dele ud af det, vi har. Brug frimodigt ressourcerne her på siden, og del dem med flere. Vores store arkiv af prædikener ligger frit tilgængeligt, og blogindlæg med aktuelle refleksioner, kan også hentes ned. Gid, det må blive til gavn og opbyggelse for mange.

Nyhedsbreve og dokumenter er også frit tilgængelige, men har særlig relevans for kirkens medlemmer. Desuden har vi særligt to værdifulde ressourcer, som skal nævnes:
–  Kirkens erhvervssponsorer: En stor ressource for kirken, som måske også kan blive det for dig?
–  Ledertræning: En ressource og investering i alle med lederansvar i kirken. Har det relevans for dig?

Hør en prædiken

Blogindlæg