Skjern BykirkeKirkeinspiration 2017

Kirkeinspiration 2017

– i Evangelisk Luthersk Netværk

Lørdag den 30. september kl. 9.30 – 20.30 i Aarhus

– en konference for dig og din menighed – for jer, der ønsker et boost til hverdagen som kristne.

Tilmeld dig allerede i dag.  Vi glæder os til at være sammen med dig!

I år er teamet at være kirke 24/7.  Vi har inviteret Neil Hudson fra London Institute of Contemporary Christianty (LICC). Han har skrevet bogen ”Imagine Church – at være discipel 24/7”. LICC arbejder med at skabe vision for – og udruste til – hvordan kristne og kirker kan leve som missionerende disciple gennem deres hverdag. Neil vil gennem 2 spændende foredrag guide, inspirere og udruste os til at være kirke – særligt uden for normal “kirketid”.

Visionen for “Kirkeinspiration 2017” er, at hele evangeliet må nå hele Danmark – et ambitiøst ønske. Men vi tror på, at de erfaringer Neil og hans stab har gjort sig i England, også kan blive meget værdifulde for os i Danmark. Vi vil helt sikkert blive udfordret og få mange nye vinkler på vores måde at tænke og handle på. Vi skal ikke igangsætte en masse nye aktiviteter, men se vores hverdag og de muligheder vi allerede har i et nyt perspektiv.

Neil vil også kunne høres i to forskellige Break Out – særligt målrettet ledere og præster. Her sætter han fokus på det særlige ansvar, ledere og præster har for at udruste menigheden til at være kirke 24/7.

Eftermiddagen byder på en række spændende Break Out med meget forskelligt indhold . Vælg det du brænder mest for.

Konferencen slutter med et brag af en lovsangsfest ledet af  EP-aktuelle Unite Band fra Randers. Ungdomsforkynder Jim Pfrogner afrunder dagen med en kort tale, hvor vi sendes tilbage til vores hverdag – med ny viden, begejstring og frimodighed. Vi håber og ønsker, at konferencen giver ny inspiration og frimodighed til at være den, du er, der hvor du er.

Kom sammen med dem du går i kirke med og lad jer inspirere sammen.

Tilmeld dig allerede i dag.  Vi glæder os til at være sammen med dig!

Se program her

Tilmeld her