Skjern BykirkeKoncert med Arvid Asmussen

Koncert med Arvid Asmussen

Torsdag d. 8. september kl. 19.00 får vi besøg af Arvid Asmussen med band, som giver koncert i Skjern Bykirke. Arvid præsenterer 10 nye lovsange fra albummet KATEDRAL, som udkommer d. 1. september.

Lovsangskoncerten bliver en medrivende aften, hvor Arvid og bandet inviterer til fællessang med både nye og kendte danske lovsange og salmer. Der vil også være enkelte ”lytte-sange” på repertoiret. Genren spænder fra folk/singer-songwriter til pop/rock og leveres af et fantastisk band bestående af Lasse Kobbersmed (tangenter), Jacob Worm (guitarer), Jimmi Bech (trommer), Jesper Smalbro (bas) og Cathrine Højlund (sang).

Den nye udgivelse hedder KATEDRAL, og sangene handler om Guds nærvær – ikke kun i kirken – men i skaberværket og i naturen rundt omkring os, der er den egentlige, store katedral. Her kan vi opdage Gud; at vi kan være sammen med ham, og at han taler til os. De fleste danskere kan komme i kontakt med følelsen af at være en del af noget større, når de er i naturen – uanset deres forhold til kirken – og sangene rækker på den måde ud over kirkens rum til endnu flere danskere.

Entré:
Voksne: 100 kr.
Studerende: 50 kr.
Under 15 år: Gratis

Koncertturneen arrangeres i samarbejde med YFC/SonarMusic.