Skjern BykirkeTilmelding juleaften samt ekstra gudstjeneste

Tilmelding juleaften samt ekstra gudstjeneste

Mange af os forbinder 24. december med en tætpakket og varm kirke, hvor man skal komme i god tid for at få en plads. Men det bliver anderledes i år.

Vi afholder 2 julegudstjenester den 24/12, og det bliver kl. 11.00 og kl. 14.30

Der vil være plads til op til 312 personer ved hver af de to gudstjenester. d. 24/12. Kom gerne og find en plads i lidt god tid.

Gudstjenesten kl. 11.00 er med indslag fra Børnekirken, så denne gudstjeneste er i særlig grad rettet mod alle jer, som har børn i målgruppen. Denne gudstjeneste bliver desuden live-streamet, og vil være at finde på Skjern Bykirkes youtube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCHRh9a_tUqeIE9IXpfD7Taw

Gudstjenesten kl. 14.30 er lignende, men dog uden indslag fra Børnekirken og der livestreames ikke.

Vi beder alle tilmelde sig.

Alle og enhver er velkomne, også alle jeres gæster fra nær og fjern. Men tilmeld dem.

Inden du tilmelder dig, så bemærk:

Brug kun rubrikken “antal voksne” (og se bort fra rubrikken “antal børn” – børn skal tilmeldes under samme rubrik som de voksne).

Et eksempel: Er man 1 voksen og 2 børn, så tilmelder man i alt 3 under rubrikken “antal voksne”.

Der er nu åbent for tilmelding. Man går ind og booker pladser via dette link:

Det er muligt via samme link at slette eller ændre sin booking, hvis man bliver forhindret i at møde op. Det vil frigive pladserne til andre.

Coronarestriktioner:

• Krav om coronapas og mundbind ved ankomst.
  • Der er mulighed for at holde god afstand, da kirkesalen normalt kan rumme ca. 600 personer.
  • Der rengøres, sprittes og luftes ud mellem gudstjenesterne.
  • Sundhedsmyndighederne anbefaler at man beholder sit mundbind på.
  • Er du det mindste sløj, så bliv hjemme. Se i stedet gudstjenesten på skærmen derhjemme.

Bemærkning: Gudstjenesterne 1. og 2. Juledag er ikke med tilmelding, da vi ikke regner med at nå op på 300 personer